hallå i stugan

hejsan hoppsan. julaftonen var riktigt mysig. peter är bara för rolig han och " min style". haha, men det var roligt. sen hände annat mycket roligt, och jag åt godis så jag höll på att spy. kanske inte, men mycket godis och mat blev det. på julafton ska man äta mer än man tål.

idag har jag till en början varit med linus. han kom till mig ungefär runt 2, när jag satt med pappi och kollade på bröderna lejonhjärtat, hihi. men han fick upp mig, och vi började med att ta en liten promenad, och pratade om allt mellan himmel och jord. vi satt oss och gungade på en kompisgunga och lite sådant. sen gick vi hem och sjöng lite, eller jag gjorde, han var chicken. sen gick han hem vid fem, och då började jag gå mot gustav där sofia, martina befann sig, och lite senare kom jocke och evelina. vi spelade GH rockband, om det nu heter så. efter det gick vi hem till sofia och chilla , och även zandra, bella, filla och simon kom. vi pratade lite och körde lite lekar och sånt. sen gick vi ner och sjöng kareoke, haha.sjukt kul! sen gick alla hem, och då satt jag och sofia oss i jacuzzin, inomhus. vi satt där i en timma och pratade om allt man kan tänka sig. här ska jag spenadera min kväll, och nu ska vi ladda ner en film vi kan kika på, blir mysmys.

imorgon blir det lillajuuul hos morfar min hihi.

pusssochgodnatt alla söta gulliga fina underbara snälla och allt det där.<3

Kommentera här: