ARG!

idag har jag vart så jävla arg, iprincip hela dagen.
på morgonen började det med att jag fick tillbaka mina jävla utslag och hade ont i både öron
och hals. vi gick till vårdcentralen men fick inte hjälp. dom hade inte tid och kolla så jag fick inget
svar på om jag var alergisk eller nåt. men jag fick lite grejs som förhoppningsvis ska hjälpa.
sen åkte jag vidare mot jobbet som jag kom 50 minuter för sent till.
det var rätt chill idag faktis. packe bjöd mig på båda glass och cola. tack patrik! :D <3
sen åkte jag hem, var rasande på mamma, och philip som måste vara jordens mest cpiga och
osmartaste tönten som finns. åh jag är så arg. äh, han ville typ bara förstöra min helg som ska bli bäst
men annars så var han fett snäll. åhhh vad jag är irriterad på allt.
och imorgon äre slut på godheter, så jag tänkte gå ner snart och passa på nu när det är sista dan och allt.
ne nu ska jag fortsätta kolla på dh. åh.
pusssss.<3

1 Putte:

skriven

hur gammal är du ?

Kommentera här: