hallloj

carolina skulle egentligen ta bussen 5 men hon är smart och ställer sig vid fel ställe,
men så äre.först imorse gick jag och köpte present till min kusin joakim som fyller år idag,
och när jag kom hem så la jag och carolina oss och solade i det mysiga vädret,
gjorde lite frukost och åt ute i solen.
klockan halv tre bestämde vi oss för att åka ut till havsbadet och bada, så då gjorde vi det.
hjälmen var självfallet redo och klar på huvudet.
sen cyklade vi hem duschade, carro gick till bussen, missade den, smartasss.
men vid sex åkte vi iallafall till joakim och firade honom. grattis grattis älskade kusin.
på vägen hem köpte vi grönsaker med dipp, och grävde oss ner framför tv:n.
nu ska jag och carrrrobarro slumra. pussspåallihopa.<3

d-d-d-dissarn..

/isabelle



seriösa cykelbruttorna
1 Amanda:

skriven

Jag vet inte när var man svarar, men jag svarar här (;.



Jaa, han är lätt bäst & snyggast!

Vet inte, men snart hoppas jag! Det är ju så mys! <3

2 emlieie:

skriven

vart är den där klänningen köpt?:) grymt fin.

Kommentera här: