00.21

hallå i stugan.
dagen har överlag vart seg. senare på kvällen lekte jag med martina en snabbis.
sen har ja gjort klart mitt fina kollage, i en storstor ram. det kommer bli så läckert ska ni se.

sen så är jag allt, trött, arg,tråkig och allt som suger.
på lördag hoppas jag på att få vara med om något fantastiskt, mer om det längre fram.
jag är kär, jag är kär, jag är det.
och jag är bäst när jag är som bäst. så skönt när man kan släppa loss, haha åh så jag gillar det.
förövrigt är det ju jävligt lustigt att min vita väska är borta. spritt språng försvunnen. helt wierd.
för jag hade med mig den hem igår iallafall. där har jag bla philips busskort, och han kommer ju inte
direkt hoppa upp och ner och pussa mig över hela kroppen, ånej. vi snackar inte gosgos.
så det vorre bäst att jag hittade den snarast, annars blir pisk på stjärten.

imorgon ska jag iallafall leka med sofia österholm.
och så hoppas jag på att få träffa min söta patrik som jag saknat,
sen får man se vad dagen mer har att bjuda på.
00.25, och nu ska jag sova.

ROBIN BENGTSSON, hehe. ojojojoj, snyggggast o bäst

Kommentera här: