torsdag

snart är lovet slut, och hur hemskt det än låter så är det sant.
vet inte riktigt vart det tog vägen. det kom lika snabbt som det försvann.

min dag har iallafall tillbringats med sofia österholm.
hon var duktig och kom i tid för engångs skull. annars kan hon vara en riktigt sömntuta,
men ett var sluttiden, eller vad ni vill kalla det.
började med en liten prommis med hundarna, och så fixa vi och trixa lite på datan.
vi har även fixat oss en blogg, som jag hoppas ni kommer bli trogna läsare till,
för den kommer vi lägga ner hela våran själ på. mer om det sen.
vi har även gjort en quiz som man gärna får göra:

http://www02.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=0810300836079871&a=1&&

21.21, puss puss, U

och vetni vad, jag hittade min vita lilla väska, så nu kan jag andas ut igen, och det gjorde jag precis
innan jag skulle slumra. den låg nämligen under mitt täcke på sängen, och jag hade inga
fantasier om att kolla där under. hur ofta lägger man dom där?
innan jag somna hann jag även att kolla klart på dh säsong 3. tråkigt slut,
men sofia sa att edie inte alls dör, lustigt värre.
så om någon har 4:an boxen så skulle det vara otroligt gulligt om den skulle vilja låna ut den,
och jag är jätte försiktig med andras saker, så det behöver ni isåfall inte oroa er för.

nej, nu ska jag försöka röja undan lite, skriva dagbok för det var ett bra tag sen, göra en kopp te och sätta
på en bra film. får se hur det blir med det.

men pusssohej på er.<3


Kommentera här: