onsdag den tjugonionde april

jag har precis laddat ner nya msn, och jag känner mig super teknisk. haha, inte för att det var svårt, men iallafall? skoldagen var som vilken dag som helst, men efter skolan hade vi sånt där möte som jag nämt tidigare. det är ett möte med två killar från stensund som ska försöka hjälpa oss med våra "problem". tex om man har svårt att passa tider ska vi försöka komma på smarta lösningar. ungefär så är det,.

imorgon är det somsagt valborg som nog alla är väl medvetna om, men det är för iallafall mig inge speciellt alls. förstår inte vad som är så speciellt med det, och varför alla är så osmarta och dricker då. jag själv har aldrig druckit på valborg och tänker inte göra det heller. det blir förhoppningsvis roligt ändå! till en början kommer det väl bli sådär, jobba från halv fyra till sju, sedan hem, duscha osv. sedan får vi gäster. efter det blir det att bege sig till sofia där lite folk kommer vara. sen drar vi väl ut eller sådär :) det återstår att se. sen sover sofia här. det blir nog trots allt en rätt så trevlig kväll hoppas jag.

men nu ska jag göra klart min svenska, som förövrigt nästan är klar! :D puuuuussen


<3

Kommentera här: