Godmorgon, nu är det dags

Mardrömsstart på dagen, det finns ingen god frukost? Vad är det frågan om ? Jag som hade tänkt mig värsta nobel frukosten, men det ser det inte ut att bli. Jäkla mamma & pappa. Men desto bättre är att jag & pappa nydligen var förbi fiskvagnen och hämtade hummer och handskaladeräkor :D hihi, dem lovade mig hummer eftersom jag aldrig i mitt liv ätit det, så jag tyckte nämligen det var dags nu.
Sedan måste jag konstatera att jag är en av världens tråkigaste människor just nu. Jag känner mig inte ett dugg pepp inför nyår och allt det där, för jag fattar inte grejen ? Visst, klart det är kanon kul och det där, men ja. Men det är ju på sätt & vis himla bra, men tanke på att om man har för höga förväntningar så brukar det alltid brista liksom :) Så då slipper jag därmed få dom krossade.
Fast, det kommer som jag iallafall tror, bli super ikväll :D Vill inte skriva något ännu, eftersom det inte är helthelt bestämt, men har en del bra planer iallafall, så det kan inte sluta på tok! Tror jag inte iallafall.

Men nej, nu ska jag ner och kika om jag hittar något ätbart där nere. Pusssssssss


1 Meli:

skriven

Gott nytt år sötnos! <3 Puss

Kommentera här: