det mest konstiga, kanske sen alltid

gårdagen, ja vart ska jag börja. vi tog bussen direkt efter skolan, jag, joanna, ullis, nattis, anton, linus, simon, jesper. väl framme var det raka vägen till kebabhouse och äta smarrig mat, men alla verkade ha så bråttom, så snabbt där ifrån och ta bussen mot scania rinken, med ett stopp i ronna. fyfy! iallafall, när vi kom fram hände lite bus som jag inte tänker berätta här, sen gick vi in. resten av kvällen är inte helt klart vad som hände, och med tanke på det är det nog bäst att jag håller tyst. räcker väl med att säga att det kanske var en av dom konstigaste och värsta kvällarna i mitt liv. fy, nej det är inget jag vill uppleva igen. hämtade upp sofia på vägen hem, för hon var så gullig att ställa upp på att sova hos mig, även fast jag ringde henne vid 10. bevis på sann vänskap, <3

dagen har varit rätt seg till en början, men vid 1 vare jobb, och då blev jag pigg. fråga mig inte varför, men jag fylls av en glädje när jag jobbar med isabella och chrillan. vi har så himla roligt tillsammans, och bara står och skrattar&larvar oss. tex idag, så hade jag satt ett plåster i min panna, för att jag hade rivit upp en finne. då frågade christian:
-vad har du gjort i pannan.
jag: - rev upp en finne.
christian : men varför har du finnar i pannan ?
jag: vart har du dom då? i stjärten eller?
christian : njaaa, men din mamma har.
jag: jaha, så du har varit där och kikat?
christian: nejmen med tanke på att din pappa är finne menar jag.

höhö, snuskig han är va :D

sen blev det snabbt hem och duscha, fixa sig och sedan dra på match med C. tyvärr förlorade juniorerna med 6-4, tråkigttråkigt. sen tog vi bussen hem, gick förbi gårn en snabbis och träffade bla. joanna, maja och isabella, och annat trevligt folk, men det blev inte långvarigt. vi gick hem, gjorde glass med varma hallon, satte oss framför tvn som visade high school musical. nu är jag tröttare än någonsin och vill bara sova. inte nog med det får jag sovsällskap av mitt älskade C.<3

puss och godnatt allihopa.


söta brudar. jag gillar dig massor joanna!

Kommentera här: