fisk är grejen allihopa

gick i skolan som vanligt, efter var det bara är skynda sig hem, byta om till fiskkläder, och sedan sällskapa christian i fiskvagnen. trevligt som alltid! det gick faktis väldigt bra, över förväntan. visst, jag kunde lite sen i somras, men det är inte alls samma sak. och efter det skjutsade han mig till mammas jobb, och nu har jag sökt! känns bra ska ni veta!

1. Gripen-natur
2. Tessin-samhäll ekonomi
3. Enskilda-natur

fråga mig inte varför jag valde enskilda, för det vet jag inte ens själv. det var mest bara för att jag inte hittade natur samhäll på gripen, så. nu kan jag andas ut lite.
imorgon blir det bio- i taket lyser stjärnorna. premiär dessutom, och med en helt underbara flicka, maria. henne gillar vi mycket, och mer än så. <3

men nu ska jag inte sitta här och babbla om ingenting. pusshej. <3

1 Fanny:

skriven

ska ni på heron elr sergel ? (:

Kommentera här: