så himla osäker

jag har börjat tvivla rejält om jag verkligen valt rätt gymnasie? det känns inte som det. inte i dags läget iallafall. nej usch, det känns rent ut sagt förjävligt. har börjat fundera på igelsta också? ska tydligen vara superbra. får se hur det slutar.

idag blev det ändrade planer vill jag lova. tanken var att vi skulle kolla på bio, jag och maria. men så blev det icke. istället drog vi ihop ett stort tjejgäng och drog till stockholm och kikade runt i massa affärer. tokigt det heller vill jag lova. på tåget upp såg jag världens sötnos. jag är kär, ohvisst. inte hittade iallafall två sjalar och en tröja/tunkia. jag älskar sjalar, jag lyckas alltid köpa en eller två? iallafall, sen tog jag, maria, beccis och angelica pendeln och bussen hem, och maria följde med en snabbis hem till mig och vi tog det mest bara lungt.

imorgon blir det att först kolla på brudarna som har innebandy match, och efter det har p93 match. sedan hem, äta och fixa mig, middag hos martinaJ med massa fina tjejor, och sedan parteyyyy :D det blir nice vill jag säga er. ha en riktigt fin helg allihopa. pussohej <3
1 SofiaÖ:

skriven

Ja! Ta Igelsta <3

Kommentera här: