jobba jobba jobba & jobba

jobbade 10.5 timma idag. ont i fötterna, jag lovar!

och jusste, jag jobbade i fiskvagnen i min dröm ( räcker tydligen inte bara att jobba på dagen ) och så fick man komma in i fiskvagnen och handla. då kom det in en kille som tog upp en speciell kniv vi har där, som är taggig och grejig. då sa jag " lägg ner den där, den är läskig " och då sprang han runt och skärde på alla. gjorde så jävla ont. och sen så slängde jag ut han, och då letade han upp mig, och försökte döda mig. sen råkade han åka i sjön med bilen, men klarade sig, så han fortsatte sin jakt efter mig, men han hittade mig inte. men gissa vem roucco anställer sen om inte han  ? nej usch, det var hemskt. var rädd för den där jävla kniven i morse till och med, haha :)


den till vänster, så jävla läskig

Kommentera här: