att drömma kan suga, som i detta fall

okej, jag hade sån lustig dröm i natt. bra, men ändå dålig och jobbig, och väldigt knäpp också! det började med att en kille kom fram till mig när jag var jätte ledsen och sa :
- du är skyldig mig en sak! jag svarade:
- nej vadå.
sen ställde han sig och juckade i luften, och jag började as gråta, och skrek " nejnejnej " . i vilket fall som helst så började vi prata och vi gick någonstans jag inte riktigt kommer ihåg vart, och sen började vi strula. det var jättemysigt, och sen började jag gilla honom och sådär. då sa han:
- se hur lätt man kan lura i folk att man tycker om dom.
och jag blev så ledsen så,.

men det konstiga av allt, det är att denna person bor här i trosa, han är 88:a och rätt snygg och sådär. men varför just han? drömmar kan vara så lustiga. men jag var kär i honom när jag vaknade och har tänkt på han hela dagen. hahah så sjukt.

Kommentera här: