min helg i ord + bilder

varit urusel på att uppdatera nu för tiden, men på helgen ska man tillbringa sina vänner och vara ute och chilla. eller nåt. :) haha. iallafall, fredagen var så bra den bara kunde. i början var det visserligen lite segt, och alla dansade folkdanser och grejer, men sen jäklar. alla började hoppa omkring och dansa som dårar, och inprincip alla följde med. vi dansade med lärarna och dom såg överlyckliga ut. allting var så himla bra så det knappt går att beskriva. visst, jag trodde balen skulle vara rolig, men inte såhär rolig. många många goda skratt, och det är helt klart en kväll att minnas <3

senare åkte vi ut till krymla en snabbis, sjöng lite och dansade. iallafall jag och per, haha :) sen så åkte jag och sofia därifrån till rebane. men på vägen hem var hon så duktig och ramla. min fot mosades och den gör jätte ont. ajajaj! men vi fortsatte våran färd och bara tog det lungt där. supermysigt. vid 10 i tre skjutsade hon hem mig!

lördag : vaknade av att jag fick sms av sofia klockan 10, som frågade om hon skulle komma förbi och hämta mig, för det var nämligen så att vi och min kära klass skulle stå och sälja remmar och bakelse grejer vid trossen. vi fick in över 3700kr vilket var mer än väntat iallafall. men iallafall, efter vi lämnat våra grejer där vid 10 rycket så kom mamma till trossen och jag hjälpte henne att storhandla. sen åkte vi hem och solade lite. sen duschade jag , och åkte tillbaka till där vi stod och sålde för det var min tid. sen skickade jesper melin sms och frågade om jag ville med ut på sjön och hur skönt lät inte det så, jag, han och sofia åkte ut en snabbis.

när jag kom hem sen var carolina här. vi bestämde oss först för att ta en runda ut till VÅR brygga, som ligger ute vid långnäs, så vi satt där ett tag och chillade och sådär. sen fick jag sms av hanna som frågade om vi vill komma förbi, så vi cyklade raka vägen hem och fixade oss. himla mysigt och trevligt folk.

söndag: strålande väder kan man ju verkligen konstatera. jag och carolina la oss ute i solen, men märkte ganska snabbt att det var för varmt, så vi bestämde oss för att cykla ut till våran brygga och bada. vadade till halsen iallafall. sen var vi tvugna att cykla hem för joanna skulle komma hem till mig så vi kunde träna på våran friskis som vi ska ha för klassen på tisdag. läskigt!










Kommentera här: