Jag är klantig. Ja, det är precis vad jag är

Är otroligt trött, och känner mig helt trött och sliten. Måndagar är långa dagar, och innehåller en hel del jobbiga lektioner. Typ spanska som tar död på mig, och på tal om spanska så hade vi muntliga prov i det idag. Det gick åt helvete rent ut sagt. Fyfan vad dåligt det gick, riktigt pinsamt! Aja, han hatar mig ändå så, och imorgon har vi skriftliga i det. Lucky girl!
Sen hade vi jympa också, och vi hade juldanser som vi hade på tomta :( Kändes som värsta klumpen i magen typ. Usch vad jag saknar det. Helt helt galet.
Aja, sista lektionen var det musik, och klumpig som jag är så klämmer jag fingret mellan två dörrkanter. Länge sedan jag kände en sådan smärta, och det var fan på vippen att jag började grråta :( men det gjorde jag ju inte!
Men nu ska jag plugga spanska, svenska och kanske lite samhäll om jag orkar. DÖDENS VECKA.....

Kommentera här: