Tjenixentrixen

Tjaaaa. Då var torsdagen avklarad minsann. Innefattade jobb, gym och bad. Hur härligt som helst. Tog ett litet kvällsdopp med marre, vilket fick bli mitt tredje för i år. Iallafall blev jag glad idag på gymmet. En kille(man) började prata med mig helt plötsligt. Sen frågar han om jag börjat träna hårt och att han sett mig där mycket och grejer. Det är ju kul att folk är uppmärksamma. För jo, jag köttar lite nu faktiskt, inför spanien. Man vill ju inte strosa runt som värsta flodhästen.

Anyway, ska väl sova eller något. Funderar på att ta en powerwalk innan jobbet imorgon, men vettefan alltså. Orkar man? Mja, om jag somnar någon jäkla gång. Tar ju timmar. Förutom igår då jag fick sovsällskap av sötisen.

Men nej, godnatt nu!


En gammal sådan.
& imorgon ska vi minsann bli salongsberusade mina vänner!

Kommentera här: