Bra dag!

Har haft en förjäkla bra dag idag. Avverkade ett svenskaprov som gick helt okej ändå. Slutade skapligt och drog ner på stan för en kaffe med elin och mia. Därefter mötte jag upp min kära mamma, och vi strosade runt lite och hittade ett och annat bra. Är även en balklänning rikare! Så himla nöjd. Sen ska bara sys upp lite. Fuck för att vara kort ibland.. Iallafall. Vi var väl där 1-1½ timma, för att sedan slå oss ner på coffee för middag. När klockan slog 19.00 så var det dags för make up store event. Det var bra minsann. Jag och mamma fick världens skrattattack och det var på håret att jag kissa på mig alltså. Haha, mamma är bra rolig hon. Förr kunde vi aldrig ha mordotter dagar för vi ville i slutändan inte veta av varandra, men nu har vi det så jäkla härligt och roligt tillsammans. Fina fina älskade mamma! <3

(Går inte att lägga upp bilder....)

Kommentera här: