Älskade cairns







Klockan är 03.52 och jag sitter och väntar på min shuttlebuss som tar mig till flygplatsen. Samtidigt går fulla människor förbi påväg hem från krogen. Det är verkligen med sorg i hjärtat som jag lämnar denna plats och dessa människor. Har haft såna fantastiska dagar här tillsammans med ett stort härligt gäng som vi har hängt med. Mest jobbigt är det att lämna Maria som jag kommit så himla nära och som jag gillar helt otroligt mycket. Men dock ändå så har jag ju massor att se fram emot. Jag ska träffa min bästaste vän, tre dagar senare kommer nattis tillbaka till sydney och så ska jag även träffa en tjej som jag jobbade med i NZ, samt sara och matilda, och elin och lina. Så vad klagar jag över! Har massa härligheter att se fram emot i sydney. Jobbigast är nog att det idag bara är en liten liten månad tills vi åker hem till sverige...

Kommentera här: