*


Gud vad glad jag blir! Har så svårt att tro att någon vill läsa om mitt liv. Oj vad svårt. Jag klagar ofta över småsaker som killar man dejtat eller liknande och inser ofta att jag borde vara så oerhört glad över att man inte har större problem än så. Så nej, jag har faktiskt aldrig blivit riktigt hjärtekrossad och jag har väl egentligen inte heller varit olyckligt kär. Möjligtvis olyckligt förtjust i någon som inte vill ha mig tillbaka typ. Men innan jag blir för nerkärad i någon så förstör jag det för mig själv. Det är en efterbliven del av mig som inte vågar släppa personer för nära inpå och det är väl förmodligen anledningen till att jag aldrig blivit sådär riktigt riktigt sårad någon gång. Haha men jag jag varit med om andra asjobbiga saker som inte innefattar killar och sådär. Puss och kram :)

Kommentera här: