Gårdagen, fredag!

Jag jobbade 8-14, 15-20.30 och tanken var att jag bara skulle hem och göra absolut ingenting. Ganska deprimerande tanke så jag klagade till mina arbetskollegor att detta förmodligen kommer bli den lugnaste helgen på så länge jag kan minnas och bara kort stund efter det så ringer joanna. Haha vi läser av varandra så bra. Så när hon bah "nääääe men jag tänkte om du kanske ville ut" och jag bah ja men klart vi kör, vi hörs sen, och sen var det liksom spikat. Så jag skyndade mig hem efter jobbet för att duscha och fixa mig innan jag for till jossie där även joanna och martina var. Eftersom det är min jobbhelg så var jag nykter och körde men hade ändå en fin kväll. Herregud får nästan ont i magen så mycket som jag älskar mina tjejer! Dom är ju bara helt fantastiska alltså <3 


Kommentera här: