Måndag & tisdag

Mellan jobbnätter så är jag i regel vaken mellan 13-17.30 (snacka om att få in rutin) och typ äter frukost kanske tar någon promenad, kanske kollar något avsnitt av någon serie. Mer orkar man typ inte. Igår kollade jag lite på africa, gick ut med vovvarna och gymmade. Sen vilade jag innan jag gick och jobbade somsagt. Jobbade med Eva och vi har verkligen så kul ihop.

Idag vaknade jag vid ett och var efter två jobbnätter helt slut. Men tog mig upp för frukost och promenad med vovvarna för att sedan få mysa med mormor, emeliy, anthony och mamma! <3 Bättre sätt att spendera sina vakna timmar på kan jag inte riktigt komma på. Myspys. Sen vila för att nu samla ihop lite krafter att gå på min tredje natt. Sen är det bara en jobbkväll & dag kvar innan jag åker ner till Helsingborg och bästis! Syre just nu mitt bland allt jobb.

Kommentera här: