De senaste veckorna genom min mobil del 1

Knappt så jag tänker konstatera hur otroligt dålig uppdateringen varit på senaste tiden för det märker ni ju. Har nog aldrig varit så kass eftersom jag vanligtvis tycker det är kul att slänga upp lite inlägg med jämna mellanrum men tiden bara försvinner ifrån en. 


De senaste tre veckorna har framförallt bestått av en maaaaassa jobb för min del. Har jobbat mellan 6-7 dagar i veckan så mycket tid har gått åt till att jobba samt lett till lite trötthet. Men en hel del skojigheter hinner vi ju såklart ändå med (dock varit väldigt dålig på att fånga det på bild). 

Av bilderna att döma så har vi: 
* Gått upp för queenstown hill.
* Sen på kvällen gick jag på dejt.
* Färglagt när regnet öst ner utanför.
* & dessutom njutit av solen när den kikat fram.
* Förälskat oss i mango.
* Druckit öl på anzac day.
* Ätit pastasallad i mängder.
* Firat vår svenska vän Moa som fyllde 24 år. Det firades med fest med härliga människor, beerpong & utgång.
* & sen såklart en jäkla massa jobb. 

Kommentera här: