jag luktar eldrök, blä

vaknade upp med carolina vid min sida. jag älskar att ha någon bredvid mig när jag vaknar, det är så härligt, det blir alltid att man pratar lite smått, och ligger och småfnissar för att man är så trött, haha. iallafall, vi käkade frukost och allt det där, och tog sedan bussen halv två för att vi skulle upp till vagnhärad för att kolla på innebandy. vi tog gnesta bussen, för vi orkade inte vänta på nyköpingsbussen som skulle komma när som helst, och det var nog det oklokaste vi kunde göra. när vi kom till ådarakan, bara stannade han ( turken ) bussen, och bara stängde av den, sen helt plötsligt skriker han att han måste vända, som han ställer sig rätt över båda bilfilerna och vänder. ajo det var lagom pinsamt, men sen åkte han tillbaka dit där alla bussar står för att byta buss, och när vi satt oss i en annan buss, så var vi tydligen tvugna att byta IGEN, så då hoppa vi in i buss nummer tre som det låg fullt med bensin på hela golvet, och så luktade det massa avgas. trodde nästa där ett tag att vi skulle sprängas, men som tur var gjorde vi inte det. till sist kom vi iallafall fram, och kika in matcherna.

när jag kom hem, följde martinaj och carolina med mig hem, och bara efter några minuter kom camilla. jag packade flitar, extra kläder, korv och massa grejer, och sedan begav vi oss ner till krilles en snabbis, och slutstationen innan skitbacken var martina. där fixade vi varmchoklad och grejer, och fick sedan skjuts till skidbacken där massa sött folk var och brasan brann för fullt. orkar inte berätta så mycket, men vissa drack, andra folk som mig höll mig till varm chocklad och marsche :D haha. tänker ligga lågt nu, verkligen. så ja. fick gå ensam hem i mörkret sen, men söt som hon är ( mamma ) så höll hon mig sällskap i telefonen. höhö. men nu orkar jag inte skriva mer. pussss. <3


<3

Kommentera här: