dagen är kommen, och dagen är totaländrad

okej, jag hade verkligen längtat till i dag, i sisådär en vecka. och allt fixande och allt är bara i onödan. inget party. känns så jäkla trist. men vi hittar på något annat får vi hoppas på. mina vänner är det bästa, och det löser sig säkert på ett eller annat sätt.

min morgon började iallafall med tidig uppgång, redan vid 10. på en lördag är det tidigt, det måste varenda en hålla med om. iallafall, pappa skjutsade med vid 5 i elva, efter jag fixat och haft mig. match var det som stod på schemat. tjejerna förlorade oturligt nog med 4-5 /: tråkigt värre. men killarna vann tydligen sin men 9-6, som jag bara hann se halva på, för att jag, martina och angelica gick hem till angelica, (senare kom även martinaJ) och gjorde världens äckligaste våfflor. eller dom vart helt okej, men vi gjorde lite fel och sådant. sen åkte jag hem med pappa, och nu sitter jag här, har precis ätit världens godaste bulle. okej, här överdriver vi, skitsamma.

jag älskar dig, carolina.
FÖRLÅT

1 Anonym:

skriven

uuh baby!

när ska du komma på besök?

iloveyou2.

2 Anonym:

skriven

uuh baby!

när ska du komma på besök?

iloveyou2.

3 isabelle:

skriven

<3 snaaaart, jag saknar dig älskade.

Kommentera här: