För en sekund, ville jag inget annat än att försvinna..

som man säger, det är inte lätt när det är svårt, & det är så så sant. var med om en av mina värsta dagar idag dessvärre. ni är fan sjuka i huvudet. var nöjda över mig istället för att bara klanka ner på mig. ni är verkligen aldrig nöjda. åååååh, sjuka jävlar.

men dagen var bra, till en början. skrattade så jag pissade på mig, eller ja. inte riktigt men. sadek är skönaste människan i världen, haha ah! min grupp och jag, gick i en underjordisk tunnel. så coola kan bara vi vara, eller? aja, orkar inte skriva världens längsta ointressanta text. dagen var iallafall kul. nu på kvällen har jag & pappsen varit och kollat på juniorerna som hade match mot telge. 3-4 men dom gjorde en riktigt bra insats. jaja, nu ska jag vänta på idol röstningen, sen ska jag sova. pussss <3



går äckligt segt att ladda upp, så det får bli dom enda bilderna..

1 scarface:

skriven

herregud!

Kommentera här: