Stackarn... :( hahahahahah, och andra BLÄÄ

Till: Linda
Sms: Har nog varit med om den sämsta avsugningen i mina dar. Linda kom över och när hon sög kuken så kändes det som kackerlackor som bet mig, sämsta ever!
Svar: Oki!

Förklaring: Messet skulle till en kompis men hoppas hon lär sig något efter det :/

***********************

Till: Mamma
Sms: Är jag vidrig som hade sex med en 58-årig kärring? Haha, eller är jag grym?
Svar: Men usch, det kan du inte mena. Du gör som du vill i ditt liv men det där gillar jag inte.

Förklaring: Jädrans vad fel det där blev. Min morsa är liksom 56. Hon tckte säkert att det var vidrigt. Men själv tyckte jag att jag var grym och smset var menat till en polare.
1 Sandra Lindholm:

skriven

HAHAHAHA, felsms? jag älskar´t!

s: tack gullunge ;*

2 Millah:

skriven

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

3 Haval B Aziz:

skriven

Tjohooo... hur mås?,skulle va snällt om du kunde ställa en fråga på min frågestund i bloggen Laters kram

Kommentera här: