1. Om mig

Hinner inte svara på fråga 1 (=1:a december) imorgon, så jag svarar idag.

Jag tror många har väldigt varierande bilder om hue jag är som person, och egentligen kan jag inte sätta fingret på det själv, kanske. Jag är ganska spontan och posetiv till och för det mesta. Jag vill uppleva inprincip allt innan jag dör, och har ett ordspråk som jag ofta använder mig av som lyder " tänk när du ligger där på dödsbädden, och påminns om att du aldrig åkte frittfall " exempelvis. Jag försöker sätta nya gränser och trotsa mina rädslor.

Jag avskyr färgen gul, och egentligen vet jag inte. Den är bara ful, och det har ledit till att jag inte äter på gula tallrikar. Kaviar är inprincip det enda jag verkligen äcklas av vad gäller mat, för annars är jag väldigt öppen för att testa nytt.

Jag har utvecklas väldigt mycket som person, om man jämför när jag var yngre. Jag var en skitunge, som var envis att jag vet inte vad. Lite elak tillochmed. Lärarna avskydde mig, och jag hade flera möten i veckan och fick även gå "art" (där man lär sig att hatera sin ilska, lite överdrivet kanske). Men det där har jag helt lämnat bakom mig.

Annars då ? Mitt liv har förändrats något kolosalt när man hoppat mellan låg/mellan stadiet, till högstadiet, från högstadiet till gymnasiet, vad gäller vänner och mycket annat. Jag har haft väldigt svårt att släppa människor för nära inpå, men det blir bättre. Världens finaste människa har tagit del i mitt liv, och det är jag evigt tacksam för!

Många blir även förvånad över hur jag är när det väl lär känna mig också, har jag fått höra. Jag förstår inte? Jag älskar att vara glad och skratta också ;)

Lite om mig!


Och här har ni mig.
Blev bara något snabbt ihopslängt. Ska dra till min fina.
Puss!
1 Emilia Overgaard:

skriven

HÄRLIG ett ord som jag alltid beskriver dig med! Tycker att det sammanfattar dig på det mest rättvisa sätt:-) <3

Kommentera här: