och nu var det dags att börja jobba

jobbade för första gången på sommarlovet, och jag är helt slut, bokstavligt talat. 09.00-19.00. tro mig, det tar på krafterna. jobb imorgon också, och då ska jag lära mig och filea :)

som en helt vanlig solig dag, låg jag och maria och solade. jag låg och smsade med eric seger, och skulle skämta och säga att vi skulle komma till som på skansen. skämt... från början ja. jag ringde martina och hon var helt på mitt förslag att dra dit, varför inte liksom. så vi tog 14.36 tåget upp, åt mat och sedan vidare mot skansen. gick runt och kollade på djuren, umgicks med folket där och hade det allmänt mysigt. verkligen jättekul var det :) efter det, när vi gick ut från skansen så stod det en kille i dörröppningen och delade ut fri entre till gröna lund, så då passade vi på att dra dit och åka insane. sagt som gjort, eller vad man säger! :D haha. impuls dagen!

OCH INTE NOG MED DET, vi såg världens världens världens snyggaste kille. kunde inte släppa blicken från honom under hela allsången, och inte nog med det. gissa vem som ställer sig bakom oss i gröna lund kön :o jo just precis,  VÄRLDENS SNYGGASTE KILLE. jag är kär....


funderar på att åka dit en gång till i sommar.
det är så mysigt!

Kommentera här: