Du förtrollar mig, får mig att glömma verkligheten.

hittade en bra låt till med min älskling : bump in the road . jag får inte nog alltså, han är bäst!

iallafall, när denna månaden är slut, vilket innbär endast två dagar till, händer två saker. eller händer och händer. för det första, jag har haft godislöfte i ett år, ännu en gång om man vill säga så. har räknat ut att jag haft godislöfte 47 månader, vilket innefattar ungefär 25% av mitt liv. det är lite småsjukt, men det är dagens sanning.
den andra saken är, att när denna månaden är slut så blir det ingen mer läsk, godis ( fortsätter ), chips, glass, kakor, bullar, pizza, mcdonalds, pommes eller något i den stilen. jag påstår inte att det kommer bli lätt, men jag ska fan övervinna mitt sug, eller vad man ska säga. :) men jag kommer klara det, bara för att jag är så bra, höhö.

just nu saknar jag carolina något otroligt mycket! men hon kommer hit imorgon, och då finns det mycket att prata om. dessutom ska vi springa. och linis, jag älskar dig av hela mitt hjärta, glöm aldrig det! <3

du är speciell!

Kommentera här: