Söndag 28onde maj

Hängde lite nere i stan på dagen för att inhandla smink (som är det absolut tråkigaste jag vet att lägga pengar på) samt köpa salva då jag fått brännsår från vårat element vi har i rummet. Folk som känner mig vet att jag är en väldigt frusen människa så jag brassar ju såklart mer en gärna på med högsta värmen men det slutade i ett par brännsår så numer har vi inte elementet på högsta värmen hehe. Nåväl, gick runt i lite affärer och kikade runt innan vi begav oss hemåt. Kvällen bjöd på film & pizzakväll innan vi satte oss i bilen och åkte upp till coronet peak för att kolla på southern lights som ju är helt otroligt vackert, kolla bara!!!! Dom tre första bilderna har vår duktiga housemate tagit men dom tre sista är bilder jag hittat på facebook som människor tagit igår över queenstown. Wow alltså.

Kommentera här: