Onsdag 27nde juni

I onsdags så hade jag första riktiga sommardagen. 

Gick av natten kl 7 på onsdag morgon och efter några timmars sömn så mötte jag upp Jenny för att åka ut till badberget för sol & bad. Det kändes så himla härligt och somrigt för första gången i år typ. Sen rörde vi oss tillbaka mot trosa eftersom det vankades fotbollsmatch och det kunde man ju inte missa. 

Alltså herregud säger jag bara. Jag är vanligtvis inte sådär jätte into fotboll men jävla i min låda vilken match. Vi drog ner och såg matchen i hamnen med massa andra spända fotbollsmänniskor och wow säger jag bara. Så pepp på att se åttondelen nu på tisdag som vi förövrigt kommer se i skara då vi åker dit imorgon!!! Vi nämligen dit och bo i stuga och hänga på skara sommarland, så jävla trevligt ju! 

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Kommentera här: