Måndag 4e juni

Efter lite komplikationer såsom försenat flyg så landade vi slutligen på svensk mark mitt i natten från söndag-måndag. Men inte hängde jag läpp för det för jag skulle nämligen äntligen få träffa jonte för första gången sen han kommit hem (eftersom han fortsatte resa att par månader längre än mig) 

Så tidigt på måndagen så tog jag tåget upp till stockholm för att möta upp honom och hans bästa kompis karl. Vi köpte med oss lunch, cider & öl och slog oss ner i en mysigpark (parkhäng är min nya favvo). Efter ett par timmar fick vi förstärkning av jenny & victor och hängde kvar där ett tag innan vi bestämde oss för att dra och spela bowling. Svintrevligt. Sen fortsatte kvällen i samma härliga spår och vi gick till någon annan bar och sedan vidare till biljardpalatset (tror jag det heter hehe, oviktigt ändå). Svintrevlig dag & kväll! 

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Kommentera här: