29 april - 1 maj

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Behöver ju knappast säga hur fantastiskt jag har haft det va? Ni ser ju. Vi har verkligen haft det så himla bra. 

29onde April:
Jag gick av natten kl 7 och sov till kl 1. Tog tåget vid 14.15 som skulle ta mig till linköping och Jonnaaa! På kvällen mötte vi upp andreas och gick och åt middag och spelade biljard och man slutade härliga nog som en champion. 

30onde april: 
Hängde i parken i massa timmar med jonna och jonnas härliga kompisar och drack cider och bubbel och hade det GÖTTIGT! Spelade beer pong och spelade andra spel och liksom bara hade det svinkul. På kvällen var det förfest med samma människor som vi sen avslutade på kårallen i ring sjungandes till stad i ljus. 

1a maj:
Sista dagen tillsammans så hängde vi på stan & shoppade lite och åt mexikanskt i solen innan jag behövde tokstressa till bussen (ramlade ut ur bussen med väskan i släptåg) eftersom mitt tåg mellan linköping och norrköping var inställt. Löste det som tur var hem och gick på direkt och jobba natt. 


Kommentera här: