Måndag 20onde- torsdag 23e augusti

Vi kom hem på måndagkvällen och då drog jag nästan direkt hem till jenny! Vi åt glass och myste i soffan framför en rulle. 

På tisdagen åkte jag & mami till nyköping för att träffa mormor, moster + co men innan hängde vi runt på stan & åt god lunch. Sedan drog vi till mormor för fika och superduper mysigt häng. Senare på kvällen drog jag till min favvokille. Stockholm var alldeles fint! 

(null)
(null)
(null)
(null)

På onsdagen tog vi rejäl sovmorgon, åt frukost i sängen och sen frågade jag virre om han inte kunde spela lite gitarr för mig så det gjorde han, och efter det låg mitt hjärta smält någonstans på golvet. Senare drog vi till mall of scandinavia (vart jag aldrig varit förut) och kollade runt i massa affärer och åt godaste middagen (risotton) någoooonsin! Sen stationera vi oss i sängen med grönsaksstavar och dipp och mys! Tror vi är mysmästare faktiskt. 

På torsdagen åkte jag hemåt mot trosa eftersom det vankades nattjöbb. 

(null)
(null)
(Det är verkligen omöjligt att ta en ful bild på victor. Liksom kolla på en själv??? Fy & fan. Har alldeles för många bilder liknande denna) (Samt kolla hans ögonfransar??? liksom oki) 

Kommentera här: